Followers

Sunday, 22 March 2015

SUAMIKU DEMAM... day 1



Allahu...kecian tengok suami syida badan panas..sepanjang tempoh kami berkahwin sejak 30/8/2013, tak pernah lagi suami syida demam..

Suami syida ni pesen tak suka nak makan ubat..memang payah bonar nak telan ubat..syida plak terbalik dengan dia..bagi la pil ape pun syida boleh telan..

Setakat supplement shaklee 38biji sehari syida boleh makan kot..hubby syida jangan harap nak makan..

Tapi semalam hubby mintak ubat..mmg tak larat sangat la tu...tapi katanya sakit tekak dan rasa nak batuk...blom demam lagi..mgkin permulaan nak demam lah ty..

syida mintak hubby makan vitamin C shaklee..dan hubby cakap tak kisah la janji cepat sembuh..Alhamdulillah nak juga suamiku telan Suplement shaklee ni..hehe..

Hari ni makan lagi..harap2 cepat la sembuh..minum air putih plak kurang..nak bagi minum Performance Drink tak nak pulak..Ya Allah...macam mana nak buat ni...Ya Allah bantu la aku..

Syida sediakan air kosong satu botol, air zamzam 1 botol..semoga cepat sembuh suamiku...

Ya Allah, Kau gerakkanlah hati suamiku untuk nak minum Performance Drink dan air putih esok dan hari-hari seterusnya dan Engkau sembuhkanlah dia dari segala penyakit..aamiin.. :)

Sesungguhnya sakit yang diberikan adalah jalan penghapus dosa..jika sabar dan redha dengan ujian Allah besar pahalanya in Shaa Allah..

Sekian catatanku hari ini..(mata masih tak mengantuk..monitor suhu encik suamiku..)
.
.
.
.
With love,

Syida ibu Aqeef Razin..
Syida si pengedar produk Shaklee.. :)

No comments:

Post a Comment

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...