Sunday, 19 October 2014

Wehoo!! Mak cik Syida nak datang..



Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh..


Dulu2 masa bujang lagi Syida stay dengan mak cik (kakak sblh mak Syida)..Syida panggil mak cik Syida ni Che ngah..


Sebenarnya che ngah dah datang tengok baby Aqeef Razin masa Syida pantang kat kampung...kebetulan ada hal kat kelantan terus datang terengganu tengok cucu saudara..


Hari ni che ngah datang sebab Aina sepupu Syida nak datang nak tengok baby Aqeef Razin..so che ngah datang la sekali..Aina dah ada 3 orang anak yang sangat comel..Sufi, Saif dan Uwais..


Serious deorang sangat comel..dan yang penting diaorang tu baby shaklee jugak tau..kulit gebu gebas gitu...nanti diaorang dah datang Syida ambik gambar ok! hehe


Syida masih menunggu kedatangan diorang yang masih belum sampai..baby Aqeef Razin pun dah lena tido..


Tunggu entry seterusnya...In Sha Allah Syida jamu dengan gambar Sufi, Saif dan Uwais...

Your Shaklee Independent Distributor,

Nurul Syahida Binti Ali
ID: 1113081
Call/SMS/WhatsApp: 013-9212767
Email: nurulsyahidaali@gmail.com
COD Area: Puchong, Ampang, Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results