Friday, 28 August 2015

Minum petang : Mek Comel A.K.A Cek Mek Molek



Assalamualaikum semua!:) petang ni tiba-tiba rajin datang banyak pulak dalam diri sampai ada masa dan idea nak buat juadah minum petang yang kalau kita dapatkan kat kedai semestinya sedap..hehe..

Versi Syida in shaa Allah sedap jugak..apa-apa kita LUA dulu la kan..begin with the end of mind..kita kene pikir hasil yang berjaya dulu..banyak pulak melalut ni..hehe..

Bila da goreng makan time panas-panas pastu minum air teh panas pastu bersama keluarga bahagia mesti cun la..haha..gaya macam kuih dah siap kan..padahal baru je tengah rebus ubi..hihi..

Okay Syida belanja gambar ubi yang sedang di rebus je la ya..hehe..

Salam dan selamat petang semua! :)

4 comments:

  1. sedapnyaaaa...lama tak makan cek mek molek..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...alhamdulillah jadi jugak syida buat..sedap bila rase ade air gula tu..:)

      Delete
  2. Replies
    1. Musim2 duit RM semakin jatuh ni ena...rajinkan diri untuk buat sendiri..hihi

      Delete

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results