Tuesday, 11 August 2015

Berapa Lama Sepatutnya Baby Tidur?





Bismillah..Assalamualaikum kawan-kawan yang disayangi..:) Semoga anda semua sihat-sihat selalu..

Syida sebagai seorang ibu muda (eh muda ke? haha), mesti belum pakar lagi tentang masa tidur anak...ye la anak Syida baru je seorang..hihi..in shaa Allah boleh tambah lagi umat nabi Muhammad S.A.W ni kann..hehehe..

Okay, berbalik kepada tajuk tu...:) bagi Syida, apa yang anak Syida buat semua pengalaman baru termasuklah waktu tidur dia..

Tadi tengah-tengah scroll FB nampak pulak info grafik yang sangat bermakna ni yang di share oleh seorang sahabat bisness Syida..

semoga ilmu ini bermanfaat untuk anda sebagai seorang ibu, bakal ibu, bakal nenek tak kisah la kan dan juga semua anda di luar sana..

Sekian..:)



Untuk info dan order produk shaklee;

~Nurul Syahida~
  013 921 2767  

your trusted Shaklee Distributor :)
Pengedar Shaklee Berdaftar yang KOMITED!

7 comments:

  1. Aeisya kene tido dlm 10 jam sehari..tq shida!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama ena...Syida xpernah kira la pulak Aqef tido berapa jam..hihi

      Delete
  2. Aeisya kene tido dlm 10 jam sehari..tq shida!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama ena...Syida xpernah kira la pulak Aqef tido berapa jam..hihi

      Delete
  3. sama-sama ena...Syida xpernah kira la pulak Aqef tido berapa jam..hihi

    ReplyDelete
  4. makin lama, makin kurang jumlah baby tidur.. mungkin baby dah cuba membiasakan diri kan.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan...makin lama makin besar jadinya makin banyak aktiviti yang dia nak buat dan nak belajar kot..hehe

      Delete

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results