Followers

Wednesday, 4 March 2015

Dish Wash ConcentrateA.K.A PENCUCI PINGGAN SHAKLEE



Hi you olss!! hehe

Syida punya pencuci pinggan shaklee dah habis tapi bnyk lagi dlm stok syida ni...hehe..

Tetibe tgk pencuci pinggan jenama lain ade lagi..(mmg famous jenama ni)botol hijau panjang tu..selalu masuk iklan tv jugak..hehe..alamak!...kang tak guna hubby sayang bising pulak nnti..hihi..nak tak nak syida guna jugak sebab nak habiskan yang tu..lepas ni selamanya pencuci pinggan shaklee sahaja..:)

Kesan bila guna pencuci pinggang jenama X dan beza dengan pencuci pinggan shaklee..

♡tangan syida start rasa kasar dan menggelupas..

♡syida kene guna bnyk air untuk hilangkan sabun pada pinggan mangkuk...sbb pencuci pinggan jenama X ni banyak buih..

♡masa yang diambil untuk memcuci pinggan mangkuk lama dek kerana buih yang banyak...boleh main pesta buih..hehe

♡kadang2 minyak pada peralatan plastik kurang tanggal..syida kena gosok 2-3 kali jugak..

Stress pulak rasa nk tunggu pencuci pinggan jenama X tu habis..huhu..

No comments:

Post a Comment

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...