Sunday, 17 September 2017

Kandungan Di Dalam Sebiji Ostematrix

Dalam sebiji caplet ostematrix ade mengandungi 7 mineral iaitu:

Calcium 250mg
Vitamin D3 100IU
Magnesium 100mg
Zink 10.4mg
Kuprum 0.05mg
Mangan 0.05mg
Boron 0.75mg


Kenapa nak kena ada banyak benda dalam pil kalsium ostematrix ni?😊

sebab...



Dengan bantuan selain kalsium ni adalah untuk penyerapan dengan optimum ke dalam badan kita..

Jadi tak kan ada masalah kalsium berlebihan atau kalsium yang tak diserap ke dalam badan kita..

Penyerapan ni terbukti secara klinikal (boleh refer pada gambarajah yang ada graf).



Ostematrix antara suplimen ysng Syida makan sejak mengandung sampai lah sekarang..😄😄

Maklumlah Syida bukan penggemar susu..pastu sebagai ibu menyusu yang akan share kalsium dengan anak, lagi la Syida perlukan Ostematrix ni..😊😊

Korang sangat rugi tau kalau masih belum cuba Ostematrix ni😎😎

Bahaya tau kalau kalsium tak cukup dalam badan kita..Antara kesan kekurangan kalsium ialah:

Osteoporosis
Tekanan Darah Tinggi
Kanses Usus
Keguguran Rambut
Kuku Rapuh
Kurang Daya Ingatan
Letih Lesu
Sakit Otot
Kebas-Kebas
Sakit Kepala


Dan Syida share sekali 12 makanan sumber kalsium selalin susu

Asparagus
Kobis
Biji-Bijian
Avokado
Bawang
Biji Tembikai
Badam
Kacang Hijau
Buah Mulberi
Brokoli
Bendi
Tuahu

Kalau nak senang telan je la tablet Ostematrix..hehe

Nak tau lebih lanjut pasal Ostematrix, anda boleh klik di sini.



Atau boleh hubungi kami jika anda berminat dengan Ostematrix untuk kami bantu anda membuat keputusan :)

Nurul Syahida (Syida)

013 921 2767
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
COD Puchong Utama

Pengeposan ke seluruh Malaysia

3 comments:

  1. memang sesuai untuk kak laili yang tak lalu telan susu ni ;)

    ReplyDelete
  2. Sangat mudah untuk dapatkan keperluan buat orang yang tak minum susu seperti saya

    ReplyDelete

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results