Followers

Monday, 14 September 2015

Kurus Dengan Selamat Turun 10kg

Ramai orang nak kuruskan badan walaupun dalam media sekarang hangat perkatakan yang gemuk is awesome..betulkan? :) Sebab apa? Kebanyakan orang nak kurus sebab nak nampak cantik dan juga nak dapatkan kesihatan badan yang hebat..


Jadi macam-macam cara orang gunakan untuk nak kurus. Ada yang cari cara kurus dengan cepat samada guna cara yang membahayakan dan atau dengan cara semulajadi..

Berhati-hati dalam mencari produk kurus yang ada di pasaran..Macam-macam ada..Pilih lah yang terjamin halal, selamat dan semulajadi..

Produk Shaklee adalah produk yang terjamin halal, selamat dan semulajadi.. Pilihan di tangan anda. Buatlah pilihan yang tepat! :)

Di bawah ni ada satu testimoni kurus.. jum baca! :)

Testimoni ESP #15 


Mula-mula amik ESP masa join shaklee bulan May 2013...bila sebut harga tu rasa macam biasa jelah...sekali tengok bekas..gedebuk..mak aihh besaunyee....sbb dulu beli h****life ciput je bekasnya.....

Harga si X tu lagi mahal...maka terasa sangat berbaloi-baloi beli ESP ni...niat nak kurus...tapi saya tak konsisten...

Bulan Jun kena sakit gigi....memang tak leh makan nasi semua tu...bantai ESP dengan nestum je hari-hari...ganti puasa pun sama....

Semua puji kulit cantik dah tak berminyak...badan dah susut...memang ringan je badan..pastu bekas jerawat lubang-lubang dah banyak rata..berat turun dekat 10kg time tu..

~Nurulaini Abdul Wahid~


Bestkan! :) Nak kurus je tapi macam-macam bonus dapat.. Antaranya kulit cantik dan dah tak berminyak, parut jerawat yang lubang-lubang dah banyak rata..  Memang awesome la kan! hehe


Untuk yang nak order atau nak tau pasal Shaklee bolehlah contact Syida ya..:)

Syida 

013 921 2767
013 921 2767
013 921 2767

Pengedar Shaklee yang sah dan KOMITED!

Bulan September 2015 bulan promosi ESP




2 comments:

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...