Air Nabeez Versi Syida :)

Assalamualaikum...seperti yang dijanjikan, Syida nak shara cara Syida buat air nabeez ni kan.:) Sebelum tu suka Syida untuk cerita kat kawan-kawan khasiat air nabeez iaitu air sunnah rasulullah ni ya...:)

Air nabeez adalah minuman berakali, yang mampu menolong membuang kelebihan asam pada perut dan memulihkan sistem pencernaan tubuh. Juga membantu badan untuk menyingkirkan bahan2 toksin yang berbahaya didalam tubuh. Dalam kata lain betguna sebagai sebagai detox.


Disebabkan air nabeez tinggi akan kadar fiber, ia mampu membantu proses pencernaan yang baik dan meningkatkan atau menajamkan fikiran. Agar kita tidak mudah lupa.

Untuk mengetahui dan mengenali dengan lebih lanjut tentang air nabeez ni, boleh lah klik di sini :).. Sebagai seorang ibu menyusu, kurma dan ESP dalam air nabeez yang Syida buat ni sangat membantu banyakkan serta pekatkan susu ibu..:) OK, jum tengok macam mana cara Syida buat.. :)



1. Masukkan 3 biji kurma yang di buang bijinya

2. Masukkan susu untuk proses rendaman.
3. Tutup bekasnya. Oleh kerana Syida menggunakan susu untuk buat air nabeez ni jadinya Syida simpan di dalam peti sejuk untuk mengelak susu rosak.

4. Esok paginya Syida masukkan dalam blender untuk dikisar. Sebab Syida suka sejuk, jadi Syida campur sikit dengan ais..hehe

5. Dan the most important thing, Syida masukkan sekali dengan ESP kegemaran Syida ni..lepas tu blend secukup rasa..:)
 
6. Lepas tu tuang balik di dalam bekas yang Syida rendam tu. Haaaa...nampak tak tu siap berbuih-buih..hehe..
7. Last sekali..nikmatilah minuman air nabeez dengan enaknya.. :)


SEKIAN..

Siapa-siapa yang nak order atau nak tau pasal Shaklee bolehlah contact Syida ya..:)

Syida
013 921 2767
Pengedar Shaklee yang sah dan KOMITED!

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post