Friday, 3 April 2015

SUAMIKU DEMAM...end

Assalamualaikum semua! :)


Sebelum ni syida pernah cerita pasal suami syida demamkan disini...Alhamdulillah pagi esoknya suhu badan suami syida dah tak panas macam semalamnya..syukur padaMu Ya Allah.. :)


Lepas makan pagi second day hubby syida demam, syida mintak hubby makan vitamin C lagi..
Syukur alhamdulillah..segala puji bagi Allah.. Demam hubby berkurang daa...


Syida ada cek suhu memang bukan tahap demam la..da 36'++..cumanya hubby rasa badannya tak larat, sakit tekak tak ada selera makan dan juga batuk-batuk..yang sebabkan tak larat sangat badannya bila hubby batuk tangkap sakit kepala..kesian pulak syida tengok..


Malam, bawak hubby pergi klinik..nak ambil MC katanya..ikut hati suami syida tu dia nak gi kerja..jenuh la syida bagi nasihat cakap ambil MC da berehat sebab takut makin melarat demamnya nanti..


Masa jumpe doctor dan doctor cek suhy hubby..doctor cakap hubby tak demam da...alhamdulillah la...hubby pun cakap la dengan doctor sakit tekak dan sakit kepala..doctor pun bagi la MC sehari tapi hubby mintak dua hari..hihi..


Ye la hubby syida nak betul-betul rehat la tu..Alhamdulillah selepas berehat 2 hari suami syida kembali bekerja seperti biasa..kesihatan hubby semakin pulih tapi masih ada batuk-batuk lagi..:)
Apa-apa pun semoga suami syida cepat sihat..we (syida dan razin) LOVE U SO MUCH.. :)


With love,
Wife Muhamad Amiruddin
Ibu Aqeef Razin :)

No comments:

Post a Comment

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results