Thursday, 5 March 2015

TESTIMONI ESP - Nurfadilah Suardi

[BULAN UNTUNG BERGANDA!!PROMO ESP March 2015]
.
.
#TestimoniESP ..apa kata mereka yang ambil ESP ni? :)
.
.
Pengalaman Nurfadilah Suardi ..terima kasih kerana berkongsi pengalaman berharga! :)

.
.
semoga Nurfadilah Suardi dimurahkan rezeki Allah kerana memberi manfaat kepada orang lain..aamiin :)
.
==================================
.
ESP adalah produk pertama Shaklee yang saya cuba. Saya ambil masa berpantang Danish.
.
.
Minum macam tu je memang tak lalu. Saya campurkan dengan Nestum 3 in 1. tak pun kekadang minum ngan air jus Twister.Memang sedap.
.
.
Apa yang saya rasa pas ambil Shaklee memang lain dari yang lain.
.
→Badan lebih bertenaga dan
.
→susu badan Alhamdulillah banyak dan pekat. Suka sangat.
.
→Paling best Strechmark hilang tau.
.
→Kulit Danish juga putih, gebu dan cantik.
.
Ramai yang tegur dan dengan rendah hati saya kata ini baby Shaklee sebab Mama dia ambil suplemen Shaklee dan dia menyusu badan.
.
.
Nak cuba jugak?? boleh pm/whataps syida..:)

No comments:

Post a Comment

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results