Followers

Friday, 13 February 2015

MEROKOK VS VIVIX si Tonic Ajaib

Bismillahirrahmanirrahim....


Beberapa bulan yang lepas syida bekalkan vivix pada mak...tapi mak tak makan...alasannya kerana
susah nak dapat vivix tu dan mak sayang nak makan...sbb kalau makan nanti vivix si tonic ajaib ni habis pulak....sabar je la...hehe

Syida selalu bercerita tentang kebaikan vivix pada mak dan syida pun ada cakap yang vivix ni insyaAllah dapat membantu orang yang nak berhenti merokok..pastu syida ade cakap jugak yang mak ayah kawan syida kalau batuk makan vivix je dah tak makan dah ubat batu...:)

Terus mak semangat nak makan...daaannn.....bagi ayah makan kerana ayah syida merokok...kata nak berenti merokok setahun yang lepas tapi masih lagi tak berhenti...sebenarnya tujuan asal nak bagi ayah makan sebab ayah batuk macam orang kena asma da nak masuk 3 bulan daaa...kesian ayah...

Selepas seminggu lebih bagi ayah makan vivix dan kadang2 ayah terlupa nak makan dan terpaksa la mak yang makan...hehe..reviewnya:


Mak : Mak rasa ringan sangat badan mak lepas makan vivix tu Daa...lepas tu ayah kamu dah tak bunyi dah nafas dia macam orang athsma tu...dann batuk dia dah kurang dah Daa.... (mak panggil Syida "daa" je)

Syida : Alhamdulillah...teruskan je bagi ayah makan ye mak... :)


Tu review pertama..hehe...dan review yang kedua.....


Mak : Hari tu ayah ada nak merokok depan mak dan mak tegur ayah...mak kata kat ayah, hai kata nak berenti merokok tapi masih lagi merokok....ayah mungkir janji.. :)

Ayah : hai....perlahan2 laaa...mana boleh berhenti drastik...minggu ni dah kurang dah ni..sekotak je seminggu.. (pandai ayah bagi alasan..haha)

Mak : Pandai lah...abis tu selama ni sekotak tahan berapa hari?

Ayah : Selama ni sekotak untuk 3 hari je..hehe


Alhamdulillah lega syida dengar perkembangan mak dan ayah setelah minum vivix setiap hari...

Semoga Allah sentiasa bagi mak dan ayah sihat supaya dapat memudahkan mak dan ayah untuk beribadat dan mengejar pahala untuk memberatkan lagi timbangan bekalan ke sana...aamiin.. :)

Syukur Alhamdulillah...Jika anda juga ingin berbakti pada mak dan ayah anda, boleh la bagi si tonic ajaib ni pada mak ayah korang... :)

Sekian.. :)







with love,

Syida si pengedar VIVIX si tonic ajaib dansegala produk Shaklee..

Untuk sebarang order dan pertanyaan jangan malu jangan segan bertanya pada syida ye..

Boleh je Whataps/SMS di 013-9212767

No comments:

Post a Comment

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...