Thursday, 22 January 2015

CENGKAM KUKU DAN ZINC COMPLEX

Allah...rasa macam bersalah pulak kalau tak share apa yang syida rasa..:):) ni pengalaman diri syida sendiri tau...:)
.

Syida kena cengkam kaki atau orang panggil cagu mase dalam pantang hari tu..maksudnya sehingga hari ini dah nak masuk 5bulan dah kena

cengkam kaki ni..lama kan?? smile emoticon
.

Hanya orang yang pernah alami je tahu macam mana sakitnya cengkam kaki ni...tak tipu langsung yang syida pernah nangis sebab sakit yang amat sangat. Allah...masa tu pikir mungkin Allah nak hapuskan dosa kecil syida kot..smile emoticon
.

2 minggu lepas syida nak ikhtiar untuk keguguran rambut yang sangat dahsyat sebab anak syida sekarang duk sembur2 air liur..orang tua2 kata la kan kalau anak sembur air liur maknya gugur rambut...memang betul la rambut tu gugur banyak tapi tak tahu la apa kaitannya dengan sembur air liur..hehe..
.

Syida start konsisten makan ‪#‎ZincComplex‬ 2 minggu lepas ikhtiar syida untuk rambut gugur..tiap2 kali sebelum tidur syida mesti makan zink ni..
.

Suprisenya kaki yang cengkam turut menampakkan dia semakin sembuh..Allah...syukur sangat2..Sebenarnya syida dah sampai fed up nak letak ubat kat kaki sebab tak baik2 selama 5 bulan ni.. (5 bulan jangka masa yang lama kot)..
.

Alhamdulillah ‪#‎ShakleeEffect‬..smile emoticon smile emoticon



Nurul Syahida Binti Ali
ID: 1113081
Call/SMS/WhatsApp: 013-9212767
Email: nurulsyahidaali@gmail.com
COD Area: Puchong, Ampang, Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results