Sunday, 26 October 2014

Sufi, Saif, Uwais

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh...

Seperti yang telah Syida janjikan sebelum ni ( sini )... ni lah dia anak kepada sepupu Syida aka anak buah Syida...kalau orang terengganu biasanya cakap anak sepupu...ni la dia Sufi, Saif dan Uwais..

Spupu Syida ni pun ambil Shaklee (ESP)...comel kan anak2 dia ni..kiut miut dan kulitnya mashaAllah sangat la gebus gebas....

So apa lagi kawan2...produk Shaklee memang bagus kepada siapa yang dah mencubanya...jadi kalau tak nak rugi silalah mencubanya ya!!!

Janga  malu janga  segan contact Syida...Syida akan cuba sedaya upaya untuk berkongsi pengalaman Syida In Sha Allah...

Your Shaklee Independent Distributor,

Nurul Syahida Binti Ali
ID: 1113081
Call/SMS/WhatsApp: 013-9212767
Email: nurulsyahidaali@gmail.com
COD Area: Puchong, Ampang, Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results